Award

Jag fick en award från en bloggare. Nämligen min kära syster Anna! Tack snälla!

När man fått en award så är man förpliktigad att ge detsamma till fem andra bloggar. Jättesvårt måste jag säga då jag har hur många favoriter som helst. Allt mellan himmel och jord. En av dem är ju syrrans blogg men känns lite fånigt att välja henne så hon måste göra detta igen hihihi.

När det gäller mat så läser jag denna varje dag Jennys Matblogg. Enkla och supergoda recept. Här får man lite inredningstips också.

En stor favorit är ju Martin Melins pappablogg. Han är ju helt underbar på att skriva och bjussa på sig själv. och så tycker jag han har vettiga tankar om det mesta han skriver Coola pappor.

Ännu en favorit är min dotter Andreas receptblogg. Där kan man alltid hitta något om ideerna tryter. Super!

Mickes brorsson Ola och hans fästemö Linnéa har en blogg om allt möjligt. Superfina bilder.

En favorit som jag har är Abbe. Hans pappa berättar om honom och familjen och livet. Abbe har ett kromosonfel som heter 22q11. Ni får läsa om det i bloggen.

Det var några av mina favoriter. Törs inte tala om hur många bloggar jag kikar in på...

Kommentera här: