Idag

Alla dessa bilder är tagna med mobilen så ni får ha överseende med kvalitén.

Vårt senaste inköp. Blev inte riktigt som jag tänkt mig men den får stå där och gona till sig annars blir det ett nytt ställe.


Idag har jag varit på inspektionsrunda bland vår stuganläggningar som ligger i Fillingen och Norrfällsviken. Det blev en lista på sådant som måste åtgärdas.


Fantastiskt ställe.


När vi nästan var hemma i stan igen så händer detta. Men som tur var så fanns det handlingskraftig män i bilen som fixade det i ett nafs.


Ikväll åkte jag och Micke till soptippen med byggrester och annat smått och gott. Det är rakt roligt att kasta på Må. På hemvägen hoppade jag av och joggade hem. Orkade nästan hela slinger. Kändes bra. Nu väntar vi på E som jobbat och dansat.

Kram

Kommentarer:

1 sis:

Tycker hyllan ser fin fin ut! Vart køpte ni den?

2 Mimmi:

Mio Möbler. Finns i svart också.

Kommentera här: