Helgen över

I fredags så blev det en lugn kväll hemma. Emmelie har jobbat hela helgen och det är hon tacksam för. Pengar behövs alltid.

Vaknade ganska tidigt på lördagen. Jag skulle på F&S och träna lite. Plockade först ur frysen som skulle avfrostas.  Lämnade över det till Micke och åkte iväg. Hem igen och bytte om och sedan åkte vi in till stan och fikade. Det var tänkt att jag skulle hitta lite kläder men det blev bara en tröja. Tråkigt. Micke fick ett par byxor och en jacka. Tiden rann iväg och det var dax och hämta E och handla lite. När vi kom hem så började vi kocka några middagar och det känns väldigt bra kan jag säga. Det går fort när man är flera som hjälps åt. Somnade som vanligt i soffan och sov gott hela natten.



Söndagen har jag delvis tillbringat i Bjästa. Såg Simon spela två matcher och fikade med syrran. Åkte hem för att skjutsa E till jobbet. Micke stannade kvar och åkte till Sibyllas med Simon som behövde lite stärkande mat ;). Anna jobbade i kiosken så det var perfekt att Micke kunde stanna kvar.

Andrea och David är på väg hem. Deras plan från London blev försenat så planet till Umeå hann dom inte med men det går ju fler flyg som tur är så nu kommer dom hem lite senare än planerat men dom kommer hem i alla fall. Senare blir det hockey för Micke och jag hämtar E sent och så ska vi ta emot storgumman.


Kommentarer:

1 sis:

Tacksam att Micke kunde ställa upp...jag själv kände mig som en hamburgare efter tre timmar vid stekbordet...

Kommentera här: