Slut på en rolig helg

I fredags var vi på bio med Ingela och Christer. Vi såg "Flickan som lekte med elden".  Klart godkänd blev det. Fantastiskt bra böcker. Jag som inte gillar blod och våld gillar dom skarpt. Efter bion åkte jag och Ingela och hämtade Albin och gubbarna for och köpte pizza. Mums. Andrea hade kompisen Karin på besök och Emmelie hade tur att hon fick äta med dom.

                                     

Igår åkte jag och Micke upp till Moliden. Micke skulle hjälpa Leif ta ner byggställningen som nu ska upp på nästa ställe på huset. På väg upp så hoppade jag av och joggade hem till Hallins. Hade lite motvind men annars gick det bra. På em så kollade vi på hockey, Djurgården - Modo. Vilket liv det var. En del förde mer liv än andra... På kvällen så gick vi och ett kompisgäng på pubkväll på dansbanan. Två coverband spelade. Mycket mycket trevligt. Man är lite trött idag. Emmelie var hemma i Bonäset med kompisar och Andrea var i Bjästa.

                                        

Idag så har vi varit och hälsat på svärfar. Han var väldigt pigg och fräsch. När vi kom hem så skulle Emmelie precis börja klippa gräset och då började vi pyssla lite ute. Hur härligt väder som helst ute. Sedan åkte vi till stan för jag skulle fixa en ny mobil och handla. Vilken supertrevlig och hjälpsam kille det är på Phonehouse (rödhårig). Vi fikade lite innan Emmelie skulle ner på dansträning och vi åkte till Kvantum. Hemma igen var det dax att fixa för middag och tårta imorgon. Har förberett så långt det går. Nu ska Micke snart åka iväg och spela hockey och jag och Emmelie är hemma och myser. Andrea och David har hockeyträning ikväll.

Kommentarer:

1 Sis:

Tack för en trevlig kväll (igår), det känns att man börjar bli gammal...eller vad det nu beror på att man är så trött efter sådana kvällar..

2 Mamma:

Grattis på födelsedagen!Puss och kram.

3 Anders:

GRATTIS du som fylla får !

Kommentera här: