Olles

Igår var jag på O'Learys med några av mina arbetskamrater och såg Modo förlora. Tråkigt. Vi hade i alla fall trevligt. Åt god mat och drack gott öl. Skönt att man är ledig idag. Chauffören Andrea var i tjänst igår. Hon fick skjutsa syrran också + handla. Hon ska gör middagen idag. Lyxigt! Ikväll ska ungdomarna spela bowling. Jag ska bara slöa. Imorgon blir det full rulle igen. Det blir väl lite full rulle idag också men inte på samma sätt. Micke och jag ska kolla på tapeter och ny damsugare + ev äta lunch med syrran. Det blir väl lite damsugning och tvättning också. Emmelie ska jobba på Kvantum idag och imorgon. Andea har nu på morgonen lämnat av mormor och morfar på busstationen. Dom ska till Stockholm och se Brolle i helgen.



Kommentarer:

1 Anna:

Det blev lunch med mig och svågern!! Ses imorgon!

Kommentera här: