Sofia 16 år

Hej!
I morse grattade jag min lillhöna Sofia som fyller 16 idag. Emmelie åkte dit igår eftermiddag för att fira med kompisar. Sofia fick en brakfrukost på sängen. Leif skjutsade ner dom till stan idag för dom hade baletträning mitt i dan. Emmelie har fått skavsår av tåspetsskorna. Nu är hon på friidrottsträning men utan skor. Hon tog moppen dit och åkte i flipp flopp skor. Micke har varit en sväng till båten och när han kom hem var det bara att fortsätta meka men Lennarts moppe. Till slut så fick han igång den. Lennart har väl inte skött om moppen riktigt bra. Andrea och David var en sväng till stan och plockade sedan upp Emmelie när hon dansat färdigt. Jag har mest krattat och donat ute och surrat med grannarna. Bilen fick sig en städning också. Matlagning har det också blivit och jag strök bort hela högen i morse. Såg på film samtidigt så det gick snabbt. Mor och far kom en sväng idag också för jag skulle deklarera åt dom på nätet men det gick inte så bra så dom fick lägg deklarationerna i kuvert istället. Morfar fick en premiärtur med Andrea när hon körde. Dom kom tillbaka helskinnade. Mamma lämnade Per Mobers kokbok så jag skulle få kika i den och det tänker jag göra nu. Nu är det inte länge kvar till lillasyster kommer hem från Norge. =)

Kommentarer:

1 syrrani Norge:

Nej, nu är det nära! jag har packat nu! Ringer när jag kommer till Arlanda=)Puss

2 Emmelie:

Lite kallt om fossingarna :P

Middgen var skitgod!!!!!!!!!

3 Sofia:

Det har inte kännts som att jag fyllt år idag, bara konstigt att alla ringer och säger grattis, men det har varit mycket mysigt med flickorna:)

Kommentera här: