Min dag

I fredags jobbade jag bara halv dag. Hade lite å fixa innan födelsedagsmiddagen. Fick finfin hjälp av Emmelie som bakade cupcakes och tårta. Hon hjälpte mig och handla också och då passade vi på att åka och köpa en extra madrass till lägenheten ifall någon vill sova över.
 
 
 
 
 
 
Klart!
 
Här är nästa hela familjen. Fem stycken fattades.
 
Fick en jättefin vaxduk, som ska vara ute på ön, av ungdomarna från Mo.
 
Fick denna fantastiska present av ALLA i hela familjen. Förstår ni hur glad jag blev. Fattar det inte än. Canon 600D. :) :)
 
Tjejerna och Simon trotsade kylan och spelade kubb.
 
 
In i värmen och fika.
 
 
 
Så god tårtan var. Inte för söt heller.
 
Makens fina bukett till mig <3
 
Pappa fick en försenad födelsedagspresent. En fotobok om alla barnbarnen sedan de föddes.
 
Den intresserade fler ;)
 
En mysig födelsedag med familjen. Saknade förstås storhjärtat Andrea och David i Lule, Coffe i Kiruna, Leif som hade jour och Johan som var och förlustade sig långt bort.
 
Tack ännu en gång för presenterna.
 
 
 

Kommentarer:

1 Linda N:

Vilka härliga bilder, talande bilder. Ser hur mysigt ut som helst! Den där kameran vill jag också ha. Och tårtan. Blir i vanlig ordning väldigt hungrig när jag tittar in här;).

Kommentera här: