Söndagsmys

Efter ett förmiddagsträningspass med Emmelie åt vi lunch på Cafe Oscar på Gallerian. Gott och fräscht! Sedan gick vi en runda på stan. Emmelie hade lite att inhandla inför flytten.
 
 
 
Hemma igen fixade jag middagen så slapp man stressa med det. Jag skulle träna på kvällen igen och måste äta i tid annars vill inte magen vara med. Jaja dö inte av det nu, två träningar tänkte jag ;) Brukar ju inte träna så här ofta per dag men nu blev det så och det gick hur bra som helst. Nu blir det ingen träning förrän på onsdag. Ikväll ska jag på hockey med mina jobbarkompisar och då ska vi må gott.
 
Till helgen åker jag upp till Umeå då E flyttar. Andrea och David kommer ner för David ska tävla så vi får fullt upp kan man säga. Jag stannar till söndag :) Så myyysigt.
 
Heja MODO!!

Kommentarer:

1 Linda N:

Vilken söt dotter. Och vilken schysst mat. Ha en fin helg:)

Svar: Tack snäll. Ska rå om mina tjejer så mycket jag kan.
Maria

2 Anonym:

Heregud vad tomt ni kommer få det hemma nu. Eftersom vi har några fler hemmaboende ungdomar får ni jättegärna hyra några av dem på obestämd tid....?

3 Sis:

Var jag som skrev ovanstående men det fattar du nog....

Svar: Yes I do =)
Maria

Kommentera här: