Lördag

Vaknade tidigt. Hann med en hel del innan jag och Micke drog in till stan. Vi shoppade loss påClasses men idag fick Emmelie lämna tillbaka en laddare som vi insåg inte skulle passa.



När vi fikat gick jag själv och kollade in lite vårkläder. Micke satt kvar och drack kaffe. Hittade dess två. Köpte även nya överdragstäckbyxor.


När vi kom hem åkte jag och Emmelie till Skeppsmalen. Hon ville så gärna fota i det underbara vädret.
Fika tog vi också med oss. Ett måste!












En bild från Järvedshamn tidigare i vinter.


Kvällen avslutades med denna middag. Receptet är från Andreas blogg. Jättegott!! Ikväll  har jag gjort ännu ett recept från Andrea. Också så gott.


Kvällen avslutades inte så bra. Fick huvudvärk när jag kom hem från Skeppsmalen och det ville inte ge sig. Grannarna tyckte vi kunde komma över men jag kände mig inte speciellt trevlig. Jag sov från och till i soffan hela kvällen.

Idag söndag har jag arbetat. Slipade dörrkarmar till tre dörrar och målat alla ett varv. Så nu ska jag snart belöna mig själv med ett pass på F&S.

Kommentarer:

1 Sis:

sakna dig på hockeyn i helgen....

2 Mimmi:

Puss!

Kommentera här: