Advent

Hej vänner!

Äntligen lite julkänning. Julpyntet är på plats och stakarna lyser fint. Lördagen gick åt till att julstöka och avslutades hos grannarna. I fredags var vi borta allihopa. Micke hade en avtackning på jobbet, Emmelie gick modell på Make Up Store showen på Parken. Jag ska visa bilder sedan. Och jag var på julfest på jobbet. Så det var skönt att man hade lördag och söndag kvar.



Denna snygging har jag fått av Emmelie.


Ljuslyktor inköpta på ICA Maxi i Luleå.




Mina små sötingar.








Idag blev det en tur in till stan. Hittar inte toppen till julgranen! Den ligger nog på Må soptipp av misstag. Jag hittade en på Coop som blev riktigt fin när man vikt ut alla grenar. Fick hjälp av Fia som kom över och hälsade på med syrran Lii. Den är inte klädd ännu. Sedan blev det lussebullbak och middagen för imorgon är klar. Så var den här helgen över. Nu lyser det maschaller överallt i Bonäset. Det är en tradition att varje första advent tända upp.



Emmelie har jobbat hela helgen så henne har vi inte sett mycket av. Snart ska jag sätta mig i soffan och dricka glögg och smaka på lussebullarna, ska bara fixa lite i tvättstugan först.

Kommentera här: