Vitt vitt vitt

Har precis varit ute och kört bil. Lite läskigt för allt flyter ihop. Stannade för en plogbil som höll på att vända och han tackade och log och jag log tillbaka. Kändes bra. Jag har varit och hämtat Emmelie som varit på danshuset och blivit fotad. Kompisen som fotade ska ha en utställning på museet snart. Det ska handla om dans som ni kanske förstår.



Idag så har vi ju skottat, som alla andra men nu börjar jag bli ännu mera less. Längtar efter soooool.
Just nu så gör vi inte många knop. Emmelie pluggar och jag och Micke ser på OS-repriser och leker med datorerna. Igår så var vi först på O'Learys och åt mat med mina jobbarkompisar och det var mycket trevligt trots att det tog tid med det mesta där. Mätt blev vi i alla fall. Sedan bar det iväg till lyan och hockey. Där träffade jag syrran, Leif och Simon. Efter matchen gick vi till Vinkällaren med Kerstin och Ejje. Jättemysigt och trevlig. Helt plötsligt var klockan halv ett och vi fick för oss att gå förbi Olles.... Vi kom in men det dröjde inte länge förrän vi ringde älsklingsAndrea som kom och hämtade oss. Först hämtade hon lillasyster som var på fest i Arnäs. Andrea och David hade myskväll hemma med  hockey på TV:n.



Till middag idag blir det något nytt med räkor och nudlar. Blir det bra så lägger jag ut receptet.

Kommentarer:

1 Anonym:

Vill oxå dricka vin på Vinkällaren....längtar tills Sofia får körkort...

2 Malin Pettersson:

Vad härlig bild med tussilago, blir alltid lika glad när jag ser den första på våren! Ida kallade dom för "nulletussar" när hon var mindre.

Kommentera här: