Födelsedag

Ja då har man firat sin 43:e födelsedag. Vilken dag! Kändes som om man fyllde jämnt nästan. Hade inte tänkt göra så märkvärdigt av denna dag men det blev middag för "lilla" familjen och fika. Jag fick jättefina presenter.  Nya innegympaskor?, ett nytt måttband, "rougepuder", presentkort på Hemtex, 12 pastatallrikar, svamtork, svamp, bio i fredags, blommor, lila vas. Är inne i en lila period nu. Svamptorken går för fullt. Fick svamp av Andrea som hon plockade i söndags. Härligt. Tack alla för alla fina presenter. Tack även alla som hörde av sig telefonvägen, sms och mail.



Idag har jag varit på Husumgården hela dagen och det var lika intressant som förra tisdagen. Idag var jag med hela dagen så man blev bjuden på lunch också. Blodbröd och fläsk serverades på Björnen idag. Ikväll så har jag och Andrea varit på Friskis. Körde Cirkelfys igen. Skitkul och skitjobbigt. Emmelie släppte vi av på Sliperiet där hon pluggade. Hon fick hjälp med matten som hon har lite frågor om just nu. Väl hemma igen blev det äggmackor och nu sitter jag här.

Imorgon ska jag och Emmelie på utvecklingssamtal och sedan ska vi äta middag på stan innan vi kollar in Tjejkväll. Extraöppet för shopping. Andrea åker på hockeyträning och Micke ska fixa med Passaten som behöver pysslas om lite. Den har gått över 37 000 mil och då måste man gullas med lite ibland.

Kommentarer:

1 Mobo:

Tack för god mat och trevligt sällskap, cirkelfys låter kul, är det bara på tisdagar? Ha en mysig kväll på stan med E, jag ska lära mig att ta hand om hockeyskador ikväll:)) Kram

2 Mimmi:

Cirkelfys:

Tisdag kl 1830-1930

Torsdag kl 1815-1915

Får bokas 2 veckor i förväg.

Kommentera här: