Äntligen

Nu har  min kära lillasyster kommit hem till Moliden. Tror vi pratade nästan en timma när hon var på Arlanda. Vi är vana att prata med varandra ganska ofta, vilket är på gott och ont.  Nu är ordningen återställd ett tag.
När jag kom hem idag så var middagen färdig. Micke och tjejerna hade fixat maten. Härligt med sådana dagar. Ikväll ska jag på Friskis. Det har blivit lite dåligt med jympa eftersom min mage har krånglat men nu är den bra. Emmelie var extra glad idag för hon fick brev från Sofia i Rumänien som hon träffade i Danmark i höstas.
Det är lite segt på jobbet. Vi väntar på besked om hur nästa sparpaket ska bli. Vi fick avskedstårta av Janne som bytt arbetsplats, roligt för honom. Vilken god tårta det var. Snabbt som ögat fixade jag receptet. Imorgon är jag ledig på förmiddagen för jag ska följa med Andrea på öron. Fick göra ett avbrott i skrivandet för Micke trodde att jag kunde hjälpa honom med datorn haha åh nu ropa han igen. Bye bye.


                                        

Kommentarer:

1 Sofia:

Äntligen, det såger jag med!:D

2 Lilla syster:

Jag tycker oxå det är skönt att vara hemma, jo nu är ordningen återställd iallafall några veckor....Friskis på torsdag?

3 Lilla syster:

Jag tycker oxå det är skönt att vara hemma, jo nu är ordningen återställd iallafall några veckor....Friskis på torsdag?

4 Maria:

Klart det blir Friskis på torsdag!

Kommentera här: