Fredag

Flexade ut lite tidigare och åkte till Skallåsen för att köpa blommor till krukor och amplar. Svidade om för jogging när jag kom hem. 8 km blev det.
 
Det är så fint här ute. Denna lilla krabat joggade med mig en liten bit.
 
Stannade även till vid lilltjärnen som alltid ser så läskigt svart ut.
 
När jag kom hem så säger Andrea att Mormor har ringt och bjudit oss på middag. Hon hade gjort så mycket mat så det skulle räcka till fler. Nice!
 
Micke tänker sadla om till hårrakare...
 
Idag så regnar det så det räcker till. Låg längeee. Men nu är strykhögen borta, dammråttorna borta, och snart även all dyngtvätt. Nu är det bara handling av mat som är kvar. Jo, jag bytte gardiner i köksfönstret också när jag ändå höll på. :rolleyes:
 
Lider med de som ordnat Hamnfesten och Örncupen och Simon som är i Vännes på fotbollscup. Hoppas det är bättre väder där. Måste nog kolla med dom hur läget är.
 
See you!
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Sis:

Nej vädret är inte bättre Vännes, och de har førlorat båda matcherna:(

2 Vännäs:

Vädret är kanske bättre i Vännäs.

Kommentera här: