barnbarn

Jag vet.... Det blir mest bilder på barnbarnen. Men det kan inte hjälpas. Ni får stå ut med det. 
I fredags avslutade jag veckan med träning. Ett tag sedan jag var på Power Hour passet. Så himla jobbigt men kul.

På lördagen gjorde vi snabbt bort några ärenden på stan och gick sedan och fikade.  Mums!

Jag och Andrea hälsade på Frida och Ante ooch uppvaktade med present till nya söta tillskottet Emma.  Och mera fika...

På kvällen hade jag dejt med Ingela och Pernilla.  Vi var först på Bishops och sedan åt vi på Public. Inte så ofta vi ses så här på tre. Mysigt.


Blev IKEA på söndagen och knoddarna med föräldrar kom och fikade med oss. Täckbyxor till Dias inhandlades. 😁 Simon dök upp och hejade på oss. 





Måndag morgon. Upp med tuppen för jobbresa till Äänekoski. Imorgon ledig dag och iväg på resa med svåger och syster och ett till par. Födelsedagspresent till svågern som fyllde 50 i januari. 



Kommentera här: