47 år

Japp då är firandet av min födelsedag över. Mysigt att få umgås med stora familjen.  Presenter fick jag och fina sådana.
 
Av alla döttrarna och mågarna fick jag en guldklocka och en löpare. Roligt när man får något som man glömt bort att man önskat sig.
 
 
Bästa presenten var nog att Emmelie kom hem och överraskade. Jag var hundra säker på att hon var på Maxi idag. Emilie och Andrea och mågarna får jag krama om sen.
 
Emmelie och Sara
 
Här öppnas det paket för fulla muggar.
 
Emmelie kom hem lägligt så hon fick sköta dukningen.
 
Idag blev det något nytt. Chipsgratäng med kyckling. Det gick hem hos gästerna tror jag.
  
 
 
Nya sängkläder är lyx!
 
Så länge som jag har tittat på såna här ljusstakar. Äntligen!
 
 
Nu har gästerna åkt. Hallins/Fahlén till Moliden och mormor/morfar skjutsade Emmelie till tåget. Diskmaskinen ska tömmas för femtioelfte gången så är allt som vanligt igen. Måndag imorgon och en ny spännande vecka med träning, hockey, pubkväll bl a.
 
Ha en fin vecka.
 
 

Kommentarer:

1 sis:

tack för god mat <3 pusd

Kommentera här: