Jobbar


Jag var ensam om att åka till jobbet i morse. I våran familj i alla fall. Åkte hem lite tidigare för att klippa mig. Det blev lite kortare och det känns jätteskönt.

Ikväll har jag och Emmelie varit själva hemma. Jag har fortsatt med Emmelies jobb att föra över bilder till mormor och morfars julklapp från barnbarnen. En digital fotoram. Det ryms hur många bilder som helst.


Emmelie och jag ser på "Hur många kramar... " men gör en paus för hon har åkt och hämta Micke. Imorgon är det sista dagen på detta år och det känns lite vemodigt att det gick så fort och förväntansfullt för det nya.

Kommentarer:

1 Sis:

Kommer kännas konstigt imorgon, när firade vi in det nya året utan varandra....?

Svar: Har nog aldrig hänt förut. Nån gång ska väl vara den första och kanske sista ;)
Maria

Kommentera här: