Fynd

Här kommer lite mera från turen till Umeå.
 
På lördagskvällen gick vi på bio. Vi såg Skyfall. Sådär tyckte jag att den var. Jag var ganska trötter och försvann emellanåt. Emmelie puttade till mig när hon tyckte att jag lät konstigt hahaha.
 
 
Blev bjuden på lunch innan jag åkte hem till Ö-vik igen. Pasta som blandas med pesto och cocktailtomater. Mums!
 
Dessa köpte jag inte på loppis utan på en affär som heter Expo och ligger sååå lämpligt nära Emmelie.
 
Några doftpåsar behöver man väl alltid, eller...
 
Gratängform till stugan. 30 kr
 
Ljuslyktor och bricka 40 kr.
 
Det blev några lycktor till Emmelie med och en svart kuvertväska 10 kr.
 
En dag på jobbet. Hade möte hela em. Tur man har trevliga arbetskamrater som gör så att man inte somnar. Jag är ingen fan av långa möten.
 
Igår tog jag mig en joggingtur igen. Hur kul som helst. Synd bara att det ska bli kallare men det ska nog gå det också. Snö ska det också komma och det ser vi fram emot. Broddar på! Ikväll blir det intervall flex men först ska jag se om jag hinner stryka några julgardiner. Vill ha lite klart inför advent eftersom jag ska vara borta varje kväll nu. Imorgon är det Modo konstsklubbs höstutlottning, torsdag träning, fredag julfest och jag är med i festfixarna, lördag blir det spa på badhuset och middag på public och söndag hoppas jag ingenting. Långa perioder så gör man ingenting men så helt plötsligt brakar det loss. Allt på en gång. Men det är ju trevligt också.

Kommentarer:

1 Sis:

Va? Ska ni på spa?

2 Linda N:

Känner igen det där, att allt händer på en gång. Och att även om det är roligt, så är det skönt med en helt ledig dag efteråt.

Kommentera här: