Midsommardagen

Midsommardagen visade sig från sin bästa sida. Simon och Emmelie mös på stranden. Emilie åkte hem för hon skulle på möhippa. 
 
 
Till lunchen kom resten av familjen Hallin och åt upp resterna från midsommarafton.
 
Dags för tävlingar.
 
 
Otroligt fina blommor fick jag av syster yster.
 
Jag trodde jag bytte upp mig när jag fick Johan som lagspelare. Ha!
 
Kylning i havet.
 
Det gick inte så bra för dessa heller.
 
 
 
 
 
Till middag skulle vi grilla lax. TRE stycken åt vi upp. Sofia fick med sig lite till lunchen på söndagen.
 
Vi hann med många rundor, en del jättemåånga ;)
 
Väntar på laxen
 
 
 
Simon har eget bord.
 
 
 
Sara hade gjort efterrätt.
 
 
 
 
Det finns ingen botten i oss. Marschmallows ska grillas också. 
 
En helt underbar helg!

Kommentarer:

1 sis:

vill ha laxen fler gånger....lova det!

Kommentera här: