Inga recept

Nä nu får det vara nog med recept på ett tag.

Det har varit lugnt med träning denna vecka.  Det blev två gånger men hoppas på ikväll också. Har dragits med nån dum huvudvärk som kommer och går.

I fredags var jag till Ingela och åt middag. Gubbarna var och lyssnade på blues på Brux. Vi hade så mysigt. Jag skjutsade och hämtade gubbarna. När vi ätit så kollade vi på TV.

Bland annat på denna man. Torsten Flinck. Han är speciell alltså.


Igår lördag for jag en snabbis in till stan för att hämta mina "äktenskaps"ringar. De behövde slås ut. DYRT är det kan jag säga. Om jag måste göra det fler gånger vette sjutton om jag gör det. Kvantum fick sig också ett besök. Tröstade mig med semlor.

På kvällen var det födelsedagsmiddag i Moliden. Möttes av denna mysiga brasa.


Trattkantarelltoast till förrätt. Sedan glömde jag fota köttgrytan för den bara försvann ner i magen. Mums!


Naturligtvis så såg vi hockey. Härlig vinst till Modo blev det. Det var lite manfall ikväll men det är nog lika bra att vänja sig.


Leifs hemhjälp dök upp. Hon hade blandat ihop om Anna var i Norge eller inte. =))


I periodpaus åt vi denna smarriga efterrät. Glass typ med nougat i. Mmmm








Kommentarer:

1 Sis:

Han har ju bra smak då det gäller hemhjälp iallafall:) Tack för en trevlig kväll <3

Kommentera här: