Ensam

Fredagkvällen tillbringade jag lugnt och skönt ensam hemma. Först blev det ett pass på F&S och promenad hem från stan. Sedan middag och soffa. När jag äntligen får se det jag vill se så somnar jag naturligtvis. Precis när jag förflyttat mig till sängen ringer Micke och vill hem. Upp igen och iväg.

Min kväll i bilder. Myyyyys.






Imorse var det väl samma visa upp och iväg. Först blev det melodikrysset och sedan skjutsade jag Micke till stan och passa då på att köpa nya inomhusskor. Börjar få ont under fötterna och det kanske beror på att skorna är slut på. Vi får väl se om de nya är bättre.  Nu ska jag kocka lite för imorgon då svärmor kommer och hälsar på och någon framtida middag. Ikväll efter hockey ska jag och Micke se Klungan på Nola. Längtar för jag har aldrig sett som live, bara på radion (Mammas nya kille) och på TV (Ingen bor i skogen).

Ha en fortsatt trevlig lördag.

Kommentarer:

1 Sis:

Ser ju ut ungefär som jag har det i Norge.....hi hi!!

2 Mimmi:

Inte så tokigt då da ;)

Kommentera här: