Morsdag

Vilken härlig helg det har varit. Fredagen tillbringade jag med mina styrelsekamrater. Vi avtackade våran ordförande som gått i pension. En mycket trevlig kväll. Lördagen tillbringade Micke på ön några timmar och fixade till bryggan. Jag var som ni sett tidigare på bröllop. Sedan blev det myskväll hemma med Emmelie. Coffe är på jobb nere i Europa. När Emmelie kom hem från jobbet så blev jag uppvaktad i förskott på morsdag. Rosor och choklad fick jag. Mums! Andrea får jag krama om på söndag då hon och David kommer hem för "sommarlov".

Morsdag firades hos oss med mat och godsaker. Jag gjorde förrätt, mamma huvudrätt =)) och Anna fixade efterrätt. Massor av gott från bröllopet. På förmiddagen åkte Micke ner till svärmor och uppvaktade. Jag bangade eftersom det blev middag hos oss.

Vackra rosor från mina älskade döttrar.




Lillhönan


Bästmamma med sina nya tröjor.


Förrätten, korg av vb-ost med skagenfyllning, sallad, rökt lax.


Efterrättsbuffé





Huvudrätten hann jag inte fota för den bara försvann.
Här sitter vraken efter middagen.


På kvällen åkte vi till Bodumplan för att se Sara spela fotbolslmatch.


Ikväll har jag suttit vid symaskinen en stund. Fixat lite med kläder. Sedan joggade jag 5 km och det kändes så bra. När jag kom tillbaka fick jag ett ryck och planterade mina vita pelargoner och femtungor. Micke målar fönster och Emmelie har varit en sväng ut till sin pappa och Tina.

GRATTIS Sofia till körkortet!!=)))

Kommentarer:

1 Sis:

Vrak var rätta ordet med stort V, gärna i fetstil....he he

2 Sofia:

Tack moster!

Kommentera här: