Det närmar sig

Skulle ha provat sommarkläder idag men hittade på en massa annat istället.

Bäddade rent och "hissade" upp madrassen. Börjar man bli gammal?

Hämtade den troligtvis nya bilen för provkörning i helgen.

Åkte in till stan. Köpte två nya träningströjor i lite klatschiga färger. Svart svart svart, jag älskar svart.
Men det kan ju va lite kul med färg ibland. Magtabletter införskaffades. Vill inte bli dålig på semestern. En till.... svart kofta blev det också. =)

Köpte lite fikabröd och for till svärmor och fikade. Hem igen och hockey för Micke.
Jag tog en tur till Kvantum. Träffade Rebban och Eleonora och fick mig lite trevligt snack. Micke tyckte jag va borta länge ;).

Fixade först pizza och pizzasallad sedan blev fötterna fixade. Hängt tvätt och kollat FB. Pratat med mina älsklingar.<333 Emmelie är i Knivsta (Uppsala) hos Hanna hela helgen. Andrea har bakat semlor för första gången =) utan mamma i närheten. Syrran var sugen på migas så jag ringde henne i Nörge. =)







Ha en mysig kväll.

Kommentarer:

1 Sis:

Fint att høra din røst <3

Kommentera här: