Rättargården

I tisdags hade jag en helkväll i Moliden. Efter jobbet åkte jag direkt dit för att klippa mig hos Berit. När jag var klar så begav jag mig till Rättargården. Där hade Modo Konstklubb styrelsemöte, vilken jag sitter med i.



Här fick vi information av Rune och sedan fikade vi och gick igenom dagens punkter.


När vi var klara med mötet så visade Rune oss runt bland husen. Dessa herrar var väldigt sammanbitna.


Ring ring bara du slog en signal






Tycker nog att vårt dass på ön är lite mysigare...








Här är så mysigt med kafé och loppis och en massa historia. Glöm inte marknaden 4 september!!

Ikväll har jag och Emmelie varit på F&S. Mina knän klarade det flesta övningarna och det bådar gott för nästa helg. Ska nog kunna ta mig runt gåendes i alla fall. Det är inte så farligt som det låter men irriterande för mig.

E är nu på skönhetsparty (Mary Kay). Micke har börjat med altangolvet och av mig får han inte mycket hjälpt men jag gör väl annan nytta istället. Igår fick han hjälp av Coffe och grannen brukar också komma över. Andrea och David pluggar och pluggar. Sista tentorna imorgon, sedan börjar det igen. Andrea har plockat en hel del lingon vilket jag avundas henne. Gott med hemgjord sylt. Emilie kommer hem från en veckas semester till helgen och sedan börjar allvaret även för henne igen.

Mys mys

Kommentarer:

1 Sis:

går bara bra att gå runt, det vet jag!! Tack för reklamen av vår fina gård!

Kommentera här: