Helg

Usch va tråkigt att helgerna går så fort. Nu är det söndag em och ny vecka startar snart.
Idag har jag skjutsat Emmelie till hennes "danskola". Alltid lika roligt att se de små liven. Efter en sväng in på Max för en sen lunch så bar det av till Sliperiet och mera dans men då för henne själv. Det är träning för Make Up Store's visning 19/11.

Igår fm åkte jag till F&S för ett pass och sedan hämtade Micke mig och vi åkte och beställde tapeterna till vardagsrummet så snart är det bara att köra igång. Sedan hem för att se på hockey men det var ju mindre roligt. Emmelie satt på Parken hela dagen där hon gjorde högskoleprovet. Hon gjorde det mest för att testa och se vad det är. Till middag blev det hemgjord pizza på sten. Smarrigt.




Andrea och David pluggar som bara den nu för tiden. Dom har tentavecka till veckan. Sista helgen i november åker vi upp och hälsar på. Längtar. Annars så gör vi allt som alla andra gör och det är ju inte så roligt att skriva om jämt.


Ikväll till middag tror jag att jag ska göra en sås på  svart trumpetsvamp. Tror inte jag ätit den svampen förut. Undrar om såsen blir svart...


Kommentera här: