Kalas

Igår firade vi Emmelie tillsammans med familjen och några kompisar till  henne. Sofia följde E hem och hjälpte oss duka och fixa. Jag åkte hem lite tidigare så att man skulle slippa stressa. Andrea och David saknades och morbror Leif och Adam förstås.








Sofia, Emmelie, Victoria och Linn.


Undrar vad jag och syrran pratar om. Flummigt värre.


Mor och far verkar ha roligt åt oss i alla fall.


Gabriel och Emilie kom och överraskade.


Lite fika blev det också.

 

Ikväll har det varit balett och F&S för E och mig. Micke har strukit bort berget med kläder. Nu har jag äntligen rena byxor att ta på mig. Efter F&S på lördag ska jag göra en snabbtur till city och kolla in lite kläder. Vet inte var jag ska börja för jag behöver en hel del, mest byxor kanske. Jag har även pratat med Andrea ikväll (gör jag varje kväll) och dom har det bara bra. Dom har bott hos Olle i båten sedan i måndags och har idag åkt in till London med honom. Dom ska bo där tills dom åker hem på söndag. Det är varmt och skönt fast mulet. Om ni undrar om båten är stor så är den 42 fot så dom har inte bott trångt. I morgon kväll så ska E jobba och jag och Micke myser i soffan. Första helgen på tre veckor som vi är hemma. Sköööönt. Men sysslolös kommer vi inte att vara.
Kramis



Kommentarer:

1 Anna Hallin:

Flum flum...och inge vin drack jag heller. Leif blev sur för att han inte fick nån tårta....hi hi...

2 Mimmi:

Jag blev också det att jag glömde göra en låda. Ropade rakt ut "MEEENNN JAG GLÖMDE TÅRTA TILL LEIF!!!" Han om någon gillar ju tårta.

Kommentera här: