Fredag/lördag

Skönt med ledig fredag. Skjutsade Emmelie till Kvantum och sedan åkte vi till Elgiganten och köpte en ny damsugare. Liten och lättdragen. Ett riktigt lyft när man jämför med klunsen vi haft tidigare som dessutom blev svårare och svårare att dra, inga hjul kvar.



På lunchen åkte vi till Richard Sångkock och åt med syrran och Leif. Köpte sedan lite presenter och kollade lite tapeter på Färgmagasinet.  När jag gick över torget fick jag en påse med 2 l mjölk från ortens bönder.



Middagen behöve jag inte heller göra för den fixade ju Andrea. Jättegod fläskfilé med hasselbackspotatis. Sedan drog ungdomarna vidare till bowlingen.

Nu har jag skjutsat Emmelie till Kvantum igen. Hon ska på Halloweenparty ikväll och Andrea och David ska på Parken. Jag ska vara chaufför, men det är man så gärna. Micke ska på hockey som vanligt och jag och syrran ska på Friskis innan vi ska på kalas, sedan blir det slappa i soffan.

Kommentarer:

1 Sis:

Vilken fiiiin dammsugare...:)

Kommentera här: