Kökspersonal

Här kommer några bilder på personalen som vi hade på mitt jobbs julfest. Lokalen ligger i Leding (Björna) och kan varmt rekommenderas.

Emmelie väntar på att kaffet ska bli klart.

Orkestern värmer upp. Dom heter Rockorkestern med bl a Tomas Landfors, Ann Strandberg, Ulf  Holst.

Andrea laddar med mat.




Adam jobbar hårt i baren.

Livat i köket!

Fredagens julfest blev ju lyckad som vanligt. Tack vare bra personal så kunde vi arrangörer slappna av och ha roligt.

På lördag morgon så var jag ganska trött. Vi kom hem efter 0300 och jag som är så beroende av min 7-8 timmars sömn. Hur som helst, kl 10 ringde polare Kärran och kollade hälsotillståndet sedan löste jag och mor melodikrysset. Upp och hoppa och snabbt klä sig. Mor och far kom och hämtade mig och Micke och snabbt ner till Bjästa för att kolla in Simon och gänget. Tog sedan Passaten hem igen (Andrea fick ta den på fredgnatt) och åkte och tvättade den. Micke tvättade och jag slumrade i bilen med vattnet forsande. Skönt. Snabbt hem igen för att se Modo spela mot Rögle borta. Grannen Per kom över. Jag såg första perioden och slumrade meest de andra två men målen såg jag. Emmelie var och shoppade med kusin Sofia och Jennelie. Dom hade en mysig middag på Harrys och sedan blev det Twilight på bio.

På söndagen har jag och Emmelie kokat knäck till marknaden. Micke åkte en sväng till svärfar och Andrea, David och Adam kom senare idag. Har även tvätta lite och försöka få bort strykhögen innan strybrädan brakade ihop. Hann även med en joggingtur.

Igår så var vi tillbaka i verkligheten igen. Dans, träning, TV och knäckkokning. Ikväll så ska jag gå på hockey med jobbet. Det ska bli kul. Första matchen som jag går på den här säsongen, ska även gå på lördag (jobbet). Gratis är gott.

Kommentarer:

1 Anna panna:

Det blir mycket hockey...kul kul!!

Kommentera här: