Internet

God morgon!
Idag är det en stor dag i Finna. Micke är där just nu och kopplar in internet. Dom hade det förut men det var så mycket klater med det så dom tog bort det. Nu är lilla mor sugen på internet igen.

Jag har precis skjutsat Emmelie till Kvantum. Hon ska jobba några timmar och sedan ska vi då på 80-årskalas. Andrea, David och Hanna ligger ännu. Håller även på att tvätta alla stolsitsar (tyget). Dom är vita och det syns fort när dom blir solkiga. Vi är fortfarande inte klara med köket. Det är dom här eländans tapeterna jag gruvar mig för. Ska det vara mönster eller enfärgat, randigt eller rutigt. HJÄLP! Ja då var det dags för melodikrysset då. Mamma är du redo?
Kram

Kommentarer:

1 Lilla syster:

Låter trevligt....hoppas att ni får mycket gott att mumsa på hos Ingegerd=) Spännande att se om Micke har fått till datorn hos mor och far...en ny värld öppnar sig..Du vet ju vad jag tycker om färgval...vitt, vitt, vitt. Nu ska jag ta en promenad!Klem<3

2 mamma:

alltid redo har jag stavat rätt? god natt och sov gott

Kommentera här: