Fredag

Det är stor sorg i  världen idag. Michael Jackson dog i natt (svensk tid).

Vi såg en annan stjärna igår kväll, nämligen Markus Näslund. Han "hjälpte" till vid invigningen på Örncupen. Dom höll till nere på Arenan där Hamnfesten är i år. Emmelie, Amanda och Caldon dansade afrikanskt. Caldon fick igång både ledare och fotbollsungar. Emmelie tycket hon såg mina kusiner Jocke och Jenny men hon var osäker. Dansen var riktigt bra och rolig. Det var roligt att se en annan sorts dans för en gångs skull. När vi stod och kollade på så träffade vi Pia och Janne (kompisar och grannar) som ville att vi skulle följa med till drickatältet en stund och vi var ju inte svårbedda precis.
Anna och tjejerna skulle komma och kolla också men Sara fick en fotboll i nacken och fick ont i huvudet och mådde illa så det var bara att åka hem med henne. Stackarn.

Markus Näslund


Caldon, Emmelie och Amanda


Våra afrikanskor Emmelie och Amanda



Igår fick jag en sommarpresent av en leverantör. En tillbringare med muggar (Marimekko). Jag blev superglad för jag har alltid velat haft detta.

Vi blev med platt-TV igår också. Stor, fin och svart dammsamlare.


I onsdags efter dansträningen så åkte jag iväg med Emmelie för att träna dragläge. Vi hade väldigt roligt om jag säger så =). Det gick ganska bra för att vara första gången men vi får träna lite till. Tur att det är 1½ år kvar.

Nu ska jag ut i värmen och njuta!

Kommentarer:

1 Sofia:

Oj, va!? Ofta död?

2 Emmelie:

hahaah 1½ år går fort mamma ;)

3 Syrran:

Vilken fin TV, nu måste Micke vara lycklig=) Jag är på jobb nu på Astra. har precis varit ute och spelat Kubb med fyra unga killar (försökspersoner)....jobbigt...

Kommentera här: